Igår och idag

Igår.

Förfest med Paddington.
Vi firade livet, åt kronärtskocka och drack jordgubbsvin. Lyssnade på sån musik som vi vuxit upp med. Det var fint! Sedan drog jag på födelsedagsfirande hos Mina en sväng, medans Emmeli fortsatte ensamförfesten i hemmet för att sedan dra till Park lane där vi skulle mötas upp.

Jag var inte jätteimponerad, men det är jag ju aldrig. Tycker Henrik Berggren är fett överskattad, men det är ju kul för honom att han antagligen kommer få ligga med snygga tjejer resten av livet. I övrigt var Park lane kaos (bortsett från när colors-Mattias körde några riktigt grymma låtar). Jag fattar inte varför man väljer att lägga en fest som hade kunnat bli så jäkla bra på ett ställe dit man vet att det kommer osköna asfulla idioter VARJE helg oavsett vad det är för klubb. Jag hade fint sällskap i alla fall, och stannade ett par trevliga timmar tills min röst hade försvunnit och jag kände att det var dags att bege sig hemåt.


Idag.

Idag ser jag ut som en pöjk. Om jag drar håret åt ena sidan är andra sidan en perfekt pojkfrisyrslängd. I övrigt låter jag som hej kom och hjälp mig då min röst passar bra till frisyren - målbrottslik.


Två bilder från hemmets trygga vrå får ni också.
Nu ska jag återgå till att välja bilder inför kommande spännande äventyr jag ska vara med om.

No comments: