Låång lördagsfest

I lördags hade jag en mycket fin kväll.
Började hemma i mitt eget kök tillsammans med Emmeli och Astrid, åt soppa med nybakat bröd och pratade om snoppar samt fylletabbar.
Vid niotiden förflyttade jag mig mot Peters hem på kungshöjd där han kvällen till ära ställde till med födelsedagsfest. Massor av människor, mer jordgubbschampange (för min del) och finaste utsikten i stan.
Nästa stop vad filmfestivaltältets avslutningsfest där Joel och co spelade skivor. Jag, Emerentia och Niklas halkade ner för berget för att parta loss. Vi smygdrack sista jordgubbsskumpan på den bajsluktande toan, dansade oss trötta i benen, mötte upp lite folk och minglade loss.
Sista stället för kvällen blev röda sten där det hölls avskedsfest för fina Juliana som lämnade sverige dagen efter. Joel skulle spela där också. Vi andra körde kökshänget med fula miner och Niklas fotade loss med min kamera. Avslutade med ännu mer dans tillsammans med Britta.
Väldigt trevligt.

Bildutbudet är inte så stort och jag kan tacka Niklas och Emerentia för att det ens existerar, men här följer några:

Bästa sällskapet till filmfestivaltältet! Emetentia gick loss med kameran inna på toaletten, och Niklas kör sin härliga sexy-pose.


Hon förevigade även mig på ett väldigt trevlig och modelejonaktigt sätt. *nöjd* haha.

Lokalen dom hyrt på röda sten är såå fin! En riktig dröm-lägenhet. Kul att få se den på riktigt också, har varit där en gång innan man ver uppenbarligen för full för att minnas lokalens uppbyggnad. eeh.

Hampus envisades med att gång på gång visa en riktigt ocharmig bild han tagit på mig och skratta. Här får han tillbaka med en klassisk en hype-bild.

Den lilla fjärilen började bli lite trött.

Jag och Mathilda i vårt esse!

Britta dricker ölen som en riktig puma. Haha. Reklamnjutarlooken!

Mathilda leopard och jag i krossad ni vet vad, var high fashion!

2 comments:

E said...

Och detdär är alltså bilder där jag är jättegullig. Pyttsan!

evelina hultqvist said...

gulleplutten! eller horfjärilen som du trodde jag kallade dig! haha.