Glada miner på Kino

Har haft en fin helg, tjuvstartade redan i torsdags med butiksinvigningsfest följt av skön utekväll. I fredags blev det helkväll runt om hela stan med gott sällskap och efterfest till soluppgången. Lördagens bakfylla var mindre rolig, min mage ville döda mig av smärta, och jag spenderade större delen av dagen nerbäddad hos Joel. Framåt lördagskvällen kom min söta pappa och hämtade upp mig så att jag skulle kunna vara med och götta mig i lördagsmiddag tillsammans med övriga familjen.
Idag avslutades en lyckad helg med först söndags/födelsedagsmiddag på Gyllene Prag och sedan några goda öl på Kino i bästa sällskapet.
Joel twittrade upp denna bild med kommentaren "glada miner på kino", haha. Kul att den inte är arrangerad, att vi verkligen hade astrevligt, men något hände just när fotot togs. Ja.. det är ju som man säger, inte alltid som det ser ut.

No comments: