Mamsen

Dagens bästa var att möta upp mamma och Emmeli på Da Matteo efter jobb och fotografering. Tittade på deras shoppingfynd, fnissade lite åt det ena och andra och pratade om mammas såkallade "50års-kris" som enligt mig är den bästa och gulligaste 50års-krisen man kan ha, eftersom hon mest är glad och peppad hela tiden. Hon vill träna, shoppa, äta gott, dricka vin och hitta på roliga saker. Världens bästa mamma har enligt mig blivit ännu lite bättre, och dessutom snyggare än någonsin!
Och fy fasen vad skönt det är när alla familjemedlemmar plötsligt är vuxna, gränserna suddas ut och man plötsligt är ett team som är starka och har roligt tillsammans.






Jag fick en present av mamma också, fin pepp efter en lång och jobbig dag för min del. I paketer låg en blommig klänning och ett par blommiga strumpbyxor, hehe. För det har hon förstått lilla mamma, att jag älskar blommigt.

No comments: