Tre små saker

1. Vad är egentligen grejen med att soldusha? Fattar inte folk att dom flesta ser ut som små pepparkaksgrisar istället för att få en fin bränna? Det är lite trist när jag ska redigera studentbilder och tjejerna blir helt röd-rosa-bruna på bilderna medans dom flesta killarna ser ut som spöken bredvid. Och eftersom jag är så snäll att jag redigerar färgerna mer "normala" så tar det hela längre tid än vad det skulle göra om folk skippade dom där äckliga solduscharna.

2. Såg precis världens skönaste nakenparty video som Daniel skickade till mig från deras vilda helg i Paris. Sedir och vän var på besök och dessa killar alltså, det är kärlek att se dom. Haha. Videon ligger inte uppe på deras blogg ännu, men så fort den gör det så ska jag länka. Lovar!

3. Emmeli blev fotad för metro-mannekäng idag. Haha. Hon ringde hem och var helt exalterad och berättade att dom hade stannat henne på stan och att hon kände sig 80-tal men hade ställt upp på bild i alla fall. Fett.

1 comment:

Anonymous said...

Jag vill se studentbilderna :D:D!