Bra dagar blir bara fler och fler




Wow, mitt liv börjar nästan bli spännande igen och det är så tragiskt att jag inte kan dela med mig av det i bloggen i nuläget. Frispråkigheten har liksom fått en liten spärr ju fler som läser min blogg (läs: familj). Ibland blir jag sugen på att lägga upp en bild på en jättekuk med rubriken "HEJ FAMILJEN!", men jag gör det inte. Det är bra, eller hur? Men jag kan i alla fall hylla det underbara vädret! Det är en sån livspepp! Var ute och promenerade med goda vänner idag, jag hade skoskav och mina strumpbyxor ville glida ner och sätta sig under rumpan, eller typ vid knäna istället för där dom skulle sitta, men vad gjorde väl det när solen sken och människor var söta? Jag och Sanna blev nästan bajsade på av hungriga måsar, och tidigare under dagen hade jag råkat spotta i en tants öga. Livet är så händelserikt och härligt!
Imorgon måste jag tvinga mig själv att vara kvar inomhus och jobba lite. Det är så lätt att slöa när det är sånt här väder, man har flexibla tider och dessutom är sin egen chef.
Återkommer efter tv-tittande.

-

HERREJÄVLARIHELVETE vad desperate housewives är spännande ikväll!!!!!! Jag var alldeles chockad och illamående och hade hjärtklappning och kände mig förvirrad och åååååååh efter kvällens avsnitt. Måste hålla mig en vecka till. Inte ladda hem.

3 comments:

Anonymous said...

hahaha. anade jag en liten törn av ironi där?

klart du ska lägga upp kukbilder om du vill bjussa på det. din mamma kanske till och med blir glad över att du får ligga lite.

både mamma och min mormor läser min blogg. ingen av dom är direkt överförtjusta över mina bjusserier av avsugningar och fyllebloggar.
men jag bjuder på det.

evelina hultqvist said...

haha, ironi är en människas bästa vän.

du bjuder ju på det på världens bästa sätt, så ärligt och rakt och rått men ändå roligt och välformulerat och fint och ååh, ja du fattar! jag skulle antagligen bjuda på det som en kåt tonåring som precis förlorat oskulden och försökte skryta med mitt vilda party/sex liv.

får hämta lite mod och börja leva farligt igen. det är fan roligare då.

Anonymous said...

så grymt fina bilder med fina färgtoner