För Henri har tagit studenten!

Här kommer lite bilder från en fantastiskt trevlig tillställning i tisdags. Då var det nämligen vår käre Henris tur att ta studenten, bättre sent än aldrig som jag brukar säga om löneutbetalningar. Vi samlades allihopa vid kåsjögården, för er som aldrig har varit där vill jag säga att det är den ultimata lokalen för festligheter då vädret är på topp som nu. Där bjöds det på god mat, vin och trevliga allsånger. En extra hyllning måste förståss gå till det fina dansbandet som förgyllde kvällen ännu mer i sina mintgröna kavajer och röda skjortor.
Ut över det var det ringdans, jordgubbstårta, sånger på ryska och latin och massa mer skoj. En bra kväll helt enkelt.


Lika fin då som nu. / Dansband är sjukt underskattat.

Elin och Erik, fantastiskt bra bordssällskap.

Henri och Magnus Uggla.

Massor av gamla och nya glada ansikten, här är Christoffer, Erik och Sara.

Dagen till ära hade jag klätt mig i dom finska färgerna, en liten hyllning till Henri och hans underbara familj.

David dök upp efter jobbet och gjorde kvällen ännu lite bättre.

Skumpa.

Sedan ville jag bara kramas, och David fick tydligen en kindpuss, men det är han värd!

1 comment:

Sara Slow said...

Det var så himla kul att träffa dig :)