Suck my icedick


Igår hade jag den mest förslappade första maj någonsin.

Efter att ha gått vilse i majorna med tankarna på annat håll och pop i öronen så bröt jag mitt löfte om att åka hem och göra nytta. Istället hoppade jag på första bästa buss mot Jennys sköna soffa och spenderade sedan dom närmaste tio timmarna där i, med undantag för att promenera dom tio metrarna till pizzerian två gånger och hämta diverse nödvändiga bukfyllande godsaker. Så mycket som jag skrattade igår har resulterat i träningsvärk i magen och målbrottsröst, och det är sååå värt det.

Här är förresten några bilder som jag snodde från Jenny från den väldigt tjejiga och dansvänliga valborgsförfesten, kanske kommer fler sen om min engångskamera gav ett festligt resultat:





Hej spontan-heiling.
-
Självklart snoddes det mest bilder där jag själv är med och serjättefull och dansvänlig samt stirrar in i kameran eftersom min självgoda, kamerakåta sida behövde lite stimulans. Suck.

2 comments:

Anonymous said...

MEN GUD! Jag heilar ju verkligen!:S ser t.o.m ut som att jag säger ´heil´. Sry..

evelina hultqvist said...

haha, tänk vad foto kan ljuga