Moget

Äntligen klar med studentbilderna! Jenny har uppmanat mig att ladda inför en vild natt där det ska dansas som om det inte fanns någon morgondag. Det låter väldigt bra tycker jag, förutom att det finns en morgondag i min värld och den är fylld av mer studentfoto och annat jobb. Men skit samma ikväll, det kommer bli grymt. Vi ska hejdåfesta loss med Jossan som åker till USA på långresa och hejfesta för Kalle och Alicia som är på besök i stan.

Jag och Emmeli fick förresten varsin ansiktsmask av våran mamma i fördeldagspresent så att det skulle bli lite enklare att se skillnad på oss, numera är våra nya smeknamn Kiss och Bajs, och ja ni kan ju själva gissa vem som är vem...

4 comments:

Anonymous said...

haha jag hade lite svårt att se först men det klarnade när jag såg naglarna! du har långa naglar, alltså är du hon med den gula masken. har jag rätt?

Anonymous said...

hahaha åå älska bildserien! haha blir glad av den, :)

Anonymous said...

hahaha åå älska bildserien! haha blir glad av den, :)

evelina hultqvist said...

anonym: du har så rätt så :) uppmärksamt att notera det där med naglarna..

anna: puss