Upp och hoppa

Mitt liv idag ser inte allt ut som det gjorde förut, och det är jag så glad för. Nu är det dags att sluta klaga över dom där jävla ärren. Det går inte att gå tillbaka i tiden och ändra på saker, gjort är gjort. Livet går vidare. Det är ju helt sjukt att man ska må dåligt så här lång tid efter det som varit svårt. ÄLTA, kallas det och man blir knäpp i huvudet av det.
Idag bestämde jag mig för att sluta ligga hemma och tycka synd om mig själv, jag är så himla trött på självömkande. Ingen mer hjärnhinneinflammation för min del (i alla fall ingen hardcore vila, blir ju bara ännu mer "sjuk" av sånt), men farmför allt INGA MER BITTRA TANKAR. Saker och ting kommer att lösa sig, det som händer det händer och man är inte mer än männsika, lika bra att sluta älta gammal skit.


Firar med en hipp bild jag hittade på mig och Patrik från Jennys födelsedagsfest.


ps: nu när jag tänker efter så var det här kanske världens största EMO jag-dog-men-återuppstod inlägg, men vad gör väl det när man försöker leva på peppen. hejdå!

6 comments:

Anonymous said...

Du är bra! och du gör mig glad. Tack.

evelina hultqvist said...

Vad fint att man gör någon glad i allt oväder :)

SaraMy said...

go evelina! din blogg är min morgonstund med sol i mun! eller nåt.

evelina hultqvist said...

SaraMy: Tack, vad söt du är! Jag blir så glad när du kommenterar. Jag borde bli bättre på att göra det i din. Kram!

SaraMy said...

Hihi, min blogg är inte mkt att kommentera för, förutom när jag faktiskt får tummen ur röven och skriver /gör något vettigt, vilket inte händer å ofta för tillfället. Men jag kommer igen i promise!

evelina hultqvist said...

SaraMy: Jag tycket den och du är perfekta som ni är :) Hoppas du hade ett bra nyår. kram