Hä hä

Det kändes sådär halvsunt att ta sig raka vägen till systemet efter att ha varit mer eller mindre sängbunden i en vecka. Men fan vad njutningsfullt det kändes att befinna sig i sitt "rätta element" igen. Klirret av champangeflaskor mot varandra var som ljuv musik i mina öron. Haha.

Har haft en underbart underbar eftermiddag i staden, orkade inte så länge med det var skönt att komma ut och se lite folk. Råkade inhandla ytterligare ett par skor för att få min lilla del av den panikartade mellandagsrean. Nu ligger jag i soffan, utslagen efter att ha aktiverat mig. Jag har värk i kroppen, men det skiter jag i för jag känner mig så himla glad!

Räknar med migsjälv på nyår.
Puss!

2 comments:

nadja said...

det är underbart att vara glad.

evelina hultqvist said...

Det är det verkligen!