0357

Jag är fan förpackad för att skriva om alla emo-känslor som just nu rusar igenom min arma kropp. haha.

VILKEN KVÄLL. jag är verkligen den ensammaste människan i hela världesn just nu tror jag, uh.

Fyllan började efter vegan straight edge julbordet som faktiskt inte fick mig att lyfta på hatten överdrivet mycket. Gott var det, men SÅÅÅ gott? Njaeee? Veganskinkan var god i alla fall, men "sillen" uäk. Niklas är dock min kära kära vän och jag beundrar han och hans vänner som jobbat så mycket med den här trevliga kvällen. Efter julbordet började alkoholförtäringen. Trodde inte jag skulle bli full men oooooooh så fel jag hade. Jag och Peter hade ensamförfest med duchande och bajsande hemma hos honom för att sedan bege oss till årets hemmafest. På festen var det högstadiekänslan och massa bekanta ansikten. Jag förvånade mig själv genom att vara torrboll. Ville vara rolig men icke, ville vara party men nej. Tio minuter innan hemgång slog fyllan till, efter att jag hittat en GHB-på verkad snubbe på vägen mot spårvagnen. Halva kvällen gick åt att få honom att överleva, eller jag vet inte men MODERSKÄNSLOR HERE WE COME. Hatar folk som inte bryr sig, tänk när man sjläv ligger där en vacker kväll.


Det värsta/bästa med kvällen var du du du du du, du är alltid så jävla bäst och sämt. Jag hatar dig för att vi delat så mycket, och älskar dig för att jag måste. Önskar att jag kunde sluta byr mig, eller i ala fall sluta vara så dum.
HEJ KOM OCH SÄTT DIG HÄR.
NEJ.
JO.
NEJ.
OKEJ.
KYSS KYSS.
VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?
JAG VET INTE.
OKEJ.
OKEJ?
OKEJ.
HEJDÅ.
OKEJ.

Jag hatar dig för att du gick då, och du gick nu och för att jag aldrigmer kommer få känna kärlek eller närhet. EMO, OJOJ. Men det är fan sant.
VARFÖR RAGGAR INGEN PÅ MIG?
Hade jag varit kille hade jag fan varit kär i mig. du förstör mitt liv.

Godnatt.

10 comments:

Anonymous said...

Aww du är så bra! Och i feel you till hundra procent när du ställer frågan varför ingen raggar på dig. Jag ställer mig själv den frågan varje dag, men kan inte komma på svaret. För att om jag varit kille hade jag fan också varit kär i mig själv, och dig! Haha sorligt men sant!

Anonymous said...

du är grym.

Anonymous said...

ja det är såhär en riktig blogg är. kärlek till dig.

evelina hultqvist said...

cano: Äntligen någon som förstår! Varför ska det vara så svårt?

ps: det värmar att höra att någon antagligen hade varit kär i mig ifall hon varit en han.

Anonymous said...

Ohh, jag vet! Varför ska det vara vara så svårt? det är det som är frågan. Jag vet inte. Jag var o bowla med vännerna ikväll och alla hade sin love-one brevid, som de pussade på efter varje strike och spare, och jag hade ingen. Och jag tänkte för mig själv, vad är det jag inte har? Vad är det jag saknar god damnit!

Du är så jävla söt! Och jag tror att kärleken en vacker dag knackar på vår dörr också. När vet jag inte, men en dag, en mycket vacker dag haha!

Anonymous said...

vegan straight edge kanske du menar

evelina hultqvist said...

anonym: tack så mycket! hade inte ens märkt det där eftersom jag själv var så långt ifrån straight edge som man kan vara i skrivandets stund :)

tack.

Sara Fernholm said...

Oj vad jag känner igen mig (tyvärr), speciellt den sista biten (tyvärr)

Anonymous said...

Snälla sluta nämna folk som inte vill bli nämnda här, ev

evelina hultqvist said...

anonym: visst, ge mig ett namn så slutar jag på en gång.