Dirty Dicks

När jag gick i femman och skulle ha min första praktik så hamnade jag av nån anledning på en sexshop vid namn Dirty Dicks. Såhär i efterhand förstår jag inte hur min skola gick med på att placera ut mig där. Dom måste varit desperata! Jag förstod ju inte ens vad butikens namn betydde. Det var dock en jätterolig vecka, och kvinnan som jobbade där var hur snäll som helst mot mig, men ändå. Dagarna gick i alla fall till ungefär såhär:

- En rosa skåpbil med svara rutor och röda säten kommer och hämtar mig.
- Jag dammar lite hyllor med diverse dildos.
- Jag skrattar åt en musmatta som föreställer en "mänsklig mus".
- Jag dammar av en hylla med skämtartiklar.
- Jag trycker en pin med texten: "I love dirty dicks".

3 comments:

Anonymous said...

Hahaha det var det sjukaste jag hört!

Anonymous said...

helt stört! du skulle kunna skriva enbok om det typ :O

Anonymous said...

HAHAH! din blogg är så tillagd i favoriter-mappen nu.