Psyko-varning hallå hallå

Vad är grejen med genomskinliga trosor för "barn"? JAG BLIR GALEN! Vad är poängen med att ha underkläder om dom ändå ska vara genomskinliga? Detta hemska plagg (på personer under 18 år) gör mig galen. Jag är typ redo att döda.


En till grej som jag verkligen HATAR, HATAR, HATAR, det är människor som håller PÅ osten när dom skär. Fy fan vad det är vidrigt. Speciellt om det är nyss könsmonga killar som kliar sig på pungen var och varannan minut. Ursäkta mina fördommar men jag kräks på detta.
Det är verkligen pinsamt att jag har såkallad bacillskräck mot vissa speciellt utvalda människor, medans andra mer än gärna får spotta mig i munnen utan att jag tycker är är äckligt.
Eftersom jag i nuläget bor hos mamma och pappa så tvingas jag dela bland annat ost, och diverse andra grejer med övriga familjen, och deras vänner!!! Om jag haft råd och vågar inse att jag är psyko så hade jag förmodligen köpt eget. Hade en hemsk upplevelse igårkväll, lyckades dock tygla mig själv, och nästan låtsas som ingenting. Min lillasyster har många könsmogna killkompisar i 15-18 års åldern. Jag blir lika rädd varje gång dom är i vårt hus hur söta och snälla dom än är. Varför ska dom pilla på våra saker liksom? Det vänder sig i magen på mig när jag ser obehöriga personer "smeka osten", och jag får bita mig själv så hårt i tungan för att inte säga någonting. Det är så ÄCKLIGT. Situationer som detta slutar alltid med att jag bara äter av vissa få produkter på matbordet, dom som ingen kan gegga ner med sitt äckliga tonårs sekret.

Är jag dum i huvudet? jag hoppas inte det.

4 comments:

Anonymous said...

Älskade du, baciller är läskade! Menmen, man måste hålla i osten för att den inte ska åka iväg.

evelina hultqvist said...

ohyes. men det är så stor skillnad på att hålla i osten, och PÅ/ÖVER osten. puss!

Anonymous said...

Det där med att hålla på osten det håller jag verkligen med om! Det är så jävla äckligt! Fyfan för det!

/Sven-Lars Åke 19år.

Anonymous said...

ahh! jag håller med!!! mådde alltid lika illa när min systers flickvän sov över och de kom ut för att käka frukost.

också, var jag knäpp när jag inte ville sitta i 'deras' säng utan överkast på? de spenderade ju halva sin tid där i, nakna.