Fit 4 fight!

Nu har jag lugnat ner mig lite och känner att det är läge att berätta om gårdagen. Är fortfarande helt uppe i det blå efter det hela, *hihi*.
Igår var det premiär för Trommel&Vivaldi, juli-klubb på Röda sten. På vägen dit var jag helt otroligt opeppad, min mage gjorde ont, och jag kände mig fortfarande bakis. Ville typ tömma baren och somna mot någon nerkissad graffitivägg, men när jag väl kom dit möttes jag av goda vänner, bra stämning och franska män. Det är någonting speciellt med franska män alltså, trodde aldrig att jag skulle erkänna det men, ÅÅÅHH!!

Kvällens höjdpunkt: Angela Transbery och Chose Chaton, och jag är så in love!
Det var nåt av det sjukaste, men mest fantastiska jag någonsin fått uppleva tror jag! Jag blev förskräckt, förlamad och förälskad. Efter att min första "chock" hade släppt så dansade jag. Jag dansade, och dansade. Var inte ens full. Egentligen var det nog ganska B, men dom gick in för sina roller så in i helvetes mycket att man bara ville släppa allt man hade i händerna, kasta sig ner på marken och kyssa deras fötter. Sminket rann, svetten lackade och hade folk slängt sig ner på golvet och börjat slita av varandra kläderna så hade jag verkligen inte klandrat dom.

"Hi! My name is Angela.
I died by accident.
I'm alive now and i fuck you.
I love grooms, wodka & music-hall.
Where i'm living now, i'm the Queen.
And you? "


No comments: