*Älskar danskar*

Danskar alltså.
Varför är dom så snygga? Typ 75% av alla danska män mellan 20-35 år glider runt på cykeln med sitt sexiga skäggstubb, kepsar och grymma sjalar. Dom framkallar snuskiga fantasier hos vilken kvinna som helst.

Hur som helst, min köpenhamn weekend var trevlig. Kunde dock klarat mig utan ösregnet och pengabristen.

Vi besökte en skabbig, men spännande klubb under fredagskvällen. Känns sjukt att få röka inomhus, men självklart passade man på. Kände mig typ som en levande jävla jättecigg. DJ:n sög ganska hårt, men hans konstiga pop-mix var ändå mysig. Som att man var tillbaka några år i tiden, fast med danska hetingar (fult ord, jag vet) runt omkring sig. Efter X antal öl råkade jag bränna upp en del av min lugg, märkte ingenting förrän jag skulle gå på toaletten och någon skrattade åt mig. Tändare är inte att lita på, ännu mindre blonda fulla rökar tjejer med liten hjärna och stora pattar. Typ, jag.

No comments: