I AM BACK

Jag är så dålig! DÅLIGDÅLIG!
Min hjärna har jobbat så extremt hårt dom senaste dagarna med att dagdrömma om kärlek och död, så jag har helt enkelt inte gett min kära blogg någon tid. Dessutom är min syster hemma nu, och vi har verkligen varit tillsammans dag som natt i över en vecka. Vi är typ på toaletten tillsammans, kanske inte bajsar, men att den ena borstar tänderna och att den andra duschar är vardagsmat. Hon har till och med sovit i min säng. Tvillingsyndromet, och det är därför jag har svårt att hitta the love of my life. lol.

På tal om min syster har jag länge gått och funderar på hur jag ska kunna dela med mig av en tanke/känsla som handlar om rädslan men ständigt bär med sig som enäggstvilling. Det får helt enkelt bli en annan historia, men helt klart en intressant tanke.
-

Blev förresten publicerad i MM idag, och det var typ dom fulaste bilderna ever. Såg verkligen förjävligt ut. Det var jag som hade fotat alltså, MEEEN någonting hade hänt under processen: från mig till tidningen. Så hemska såg verkligen inte bilderna ut när jag mailade iväg dom. MMs tryck är alltid fult, varför? Är det nån budgetgrej? Nu är jag osmart OCH dum. Ingen bra kombo.
Hoppas ingen från MM någonsin läser här, men fuck alltså.
Bra tidning om man är musiker och skiter i bildkvalitén dock.

No comments: