Dödskyssarna

Min lista över dom sämsta kyssteknikerna;

1.Själutsugaren.
Har aldrig fattar grejen, känner inte personen själv att den håller på att få sitt kyssobejekt att dö av syrebrist och obehag?
2.Fisken.
Öppnar munnen som en fisk som kippar efter andan, nuddar vid den andreas läppar, sticker in tungan, vispar runt lite kort och tar bort läppnarna igen, stänger munnen för att sedan upprepa detta typ 10 gånger och typ kalla det för..hångel?
3."Jag kör mitt eget race"-kyssen.
Personen som inte alls känner efter hur den andra personen är och kysser, utan går in för sin egen kyssteknik så mycket att allting bara blir i fel takt, omöjligt, slemmigt och FEL!
4. Pansartungan.
Någon som försöker få sin tunga att flyta ut som en hård jävla cementmassa i hela munnen. Det gör typ ont, man får kräkreflexen stimulerad.

Kan inte utvecka det här mer nu, blev plötsligt illamående.
Vad är egentligen värst, vad tycker ni kära vänner? Dela gärna med er av hemska men minnesvärda upplevelser, nu ska jag gå och kräkas.
Kjamis.

7 comments:

Anonymous said...

Haha, roligt!

Mitt värsta minne var en kille som gapade så jävla stort att han täckte hela min mun och typ två centimeter utanför och sedan bara slemmade han på. Jag blev blöt i halva ansiktet, så sjukt äckligt! Jag fick sluta träffa honom helt enkelt.

Anonymous said...

Värsta minnet var bakom träslöjden i 7:an, båda helt fel ute. Antagligen "Fisken" kombinerat "Eget Race". Han var ett år yngre och kortare. Vidrigt.

Anonymous said...

En av dom värsta dock är faktiskt "döda fisken". Snubben öppnar munnen, men tungan är dödare än en elefant-tillplattad myra. Men munjäveln förblir öppen med tungan som stundvis rycker till likt en nyhängd självmordskandidat. Do you get the picture? Så jävla hemskt.

evelina hultqvist said...

Hemska kyssminnen är tydligen den enda sanna gläden. Om man själv slipper uppleva dom såklart. Tack för att ni delar med er!

Anonymous said...

Ewwwwhh.. mitt värsta minne var en tjej jag dejtade ett tag, ett par gånger.. första gången bara träffades vi och pratade, andra gången kom vi till kyssarna, sen blev det inget mer. Det var verkligen vidrigt. Det kändes som hon skulle äta upp mig samtidigt som hon dreglade ner hela mitt ansikte (allvarligt hela, till och med min jävla panna). Värsta ever!

Anonymous said...

en gang hanglade jag med en 32 aring om man kan ju tro att nar man ar sa gammal har man lart sig. men hans lappar var sa sjukt mjuka att det var snuskigt, sen nar han val kom igang var det sa sjuuukt valdsamt. har du sett sex and the city nar charlotte far blamarke pa hakan? det var ungefar sa och jag overdrivet Inte. jag tittade mig om en gang for att se om han hade polare dar och att dom drev med mig. eeeewww.

evelina hultqvist said...

Ida: Hahaha! Du gjorde just min bakisdag lite bättre. Fick upp så sjukt sköna bilder när jag läste din beskrivning, men ja. jag tror jag förstår.