Mitt hjärta är som tusen döda poeter

Är livrädd för mitt kommande jobb! Tanken på att jag kanske kommer misslyckas kan inte sluta snurra runt i mitt lilla sjuka huvud. Hur svårt kan det vara egentligen? Jag överreagerar. Det är studioutrustningen som skrämmer mig, har inte jobbat seriöst med sånna grejer sedan typ tvåan på gymnasiet. Kommer säkert lyckas göra alla "grundläggande tabbar"! *ryser*
-
Känner dessutom att jag ibland påverkas av mina hat-bloggare. Jag vill inte låta som dom, JAG VILL INTE LÅTA SOM DOM!! Inga namn nämnda, men det finns fan många patetiska ordbajsande slynor, mansgrisar och modeoffer. Låt mig slippa det träsket. Jag vill bara leva ut mina tankar genom en onödig och oläslig patetisk blogg, som handlar om... INGENTING. Jag vill inte bli som dom.

2 comments:

Anonymous said...

Hade du varit som dom hade du inte varit intressant tjejen.

Emerenzia said...

Menar du mig?? haha