Photobooth 2.0

Photobooth alltså. Fy fan vad fånig man kan bli framför den kameran, speciellt när man är ensam. Posar som om det inte fanns en morgondag. Haha. Gick precis igenom photobooth-arkivet på nya datorn. Inte alls lika pinsamt som på förra, men ändå värt att blogga lite om när övriga hjärnan är som ett mosigt russin.

Jag och Adam inviger photobooth i mitt gamla kök. Bra häng.
Adam fortsätter att inviga när jag är på toa. Puss!
Jag posar järnet innan ett bröllop i maj. Solglasögon inomhus alltså... inte ok!
Körde tydligen en "dagens outfit" när jag ändå var igång!
Fick en blommig klänning av Carina på Malika och poserade glatt!
Poserade även glatt när jag hade röda läppar.
Minns att jag skickade denna bild till min vän Emerentia som tack för en present jag fått.
Vinhäng framför datorn!
Sjal runt huvudet var en hit någon gång under sommaren.
Posade JÄRNET innan jag skulle möta upp Adam när han tagit sin examen. Haha.
Klädd för ett annat bröllop, men inte som gäst, utan som fotograf!
Rasta-naglarna!
Hälsade på Emmeli i Tidaholm här. Fick låna kläder av henne för att bränna Raku.
Det här är helt klart den bästa bilden av alla! HAHA. Skulle ha den till ett blogginlägg på Yahoo's modesajt, och visst lyckas man se ut som ett galet modelejon? Magtröjan alltså... inget jag skulle visa mig ute i, men posar uppenbarligen gärna i den.
Hemmafruklänningen som jag fyndade på loppis i Tidaholm för en tjuga.
Fick ett hårband som svärmor hade gjort.
Tog med datorn ut när jag var på landet. Sjukt nöjd!
Apatisk hipster :)
Så blev jag brunhårig och åt klubba också.

4 comments:

jennycatharina said...

haha åh så gött.
skulle nog aldrig våga visa upp mitt arkiv, har alldeles för mycket halvnaket/naket och skruvade poser som ser fett obekväma och krystade ut.

pözz

ingridlinnéa said...

men du är ju så himla snygg

Anna Ileby said...

Ditt hår är fantastiskt! Avis!

raquel said...

hahaha <3