Varför jag är

Dom enkla anledningarna till varför jag bloggar så dåligt ser ut så här:

1. Jag har dålig framförhållning.
2. Jag är mitt uppe i en flytt, flyttstäd och renovering av ny lägenhet.
3. Det är 30 grader ute och jag vill bada.

Tycker att nummer två är en helt okej anledning till att vara lite dålig. Och fy fan vad trött jag är så här på torsdag kväll när jag är hemma i mitt nya kök och andas ut efter många timmar städ och slit med tunga grejer. Dricker lite sprit för att lindra den fruktansvärda träningsvärken som redan börjar komma på en klen jävel som mig.

MEN några timmar i dag har jag haft kvalitetstid vid Delsjön tillsammans med väldigt fina vänner. Minns inte senaste gången jag hade det så skönt och badade så mycket och länge, simmade som fiskar i vattnet för att vi kunde och för att det var underbart varmt!





1 comment:

Hanna said...

Åh. Jag blev alldeles glad och lycklig när jag kikade in här och såg att du startat igång bloggen igen. Har varit inne och kikat på semaine flera veckor nu efter uppdatering hihi. Välkommen tillbaka :)