Tidsfördriv för en stressad själ

Sitter hemma och väntar på att mina foton ska bli klara på labbet så att jag kan sticka iväg och hämta dom. Ställer nämligen ut några verk på Lagerhuset i morgon och kommer även att bli intervjuad där vid åttasnåret. Vad vi ska prata om vet jag inte riktigt, men jag är förberedd på frågor av alla slag. Om ni är i krokarna får ni gärna komma dit, det ligger på järntorget bakom draken/snett emot myrorna och är gratis för alla!
Tänkte jag skulle svara på lite tidsfördrivande frågor istället för att sitta och stressa upp mig ännu mer inför allt jag måste göra men inte kan göra förrän jag hämtat dessa foton. hatar när man inte kan göra mer förrän en speciell sak är klar när man har massor att göra!


Namn: evelina
Piercingar: nope
Tatueringar: ja, tre stycken. ett kvinnotecken på axeln som jag gjorde i mina unga tonår, och likadant med stjärnorna jag har på magen/höften. i januari satte jag en mycket fin tatuering på min underarm.

Längd: 161 cm.
Skostorlek: 36
Hårfärg: lite lagom rödhårig sådär.
Fräknar: ja, men dom blir bara färre och färre med åren. synd!

Motto:
Kär? minst sagt.
Önskar: att jag hade en stabil ekonomisk situation så att jag kunde bjuda alla mina underbara vänner och familj på goda middagar med vin och roliga teman och köpa fina presenter till adam.

Tycker du att du är attraktiv? jag tycker att jag borde vara nöjd med mig själv även om självförtroendet sviker ibland.
Vilket schampo använder du? björn axén.
Vad är du rädd för? att känna mig otrygg. att vara otillräcklig. att förlora dom jag älskar. magsjuka. våldtäksmän. hajar. tvättstugor. att inte kunna få barn.
Gillar du berg- och dalbanor? självklart!

Senaste?
Filmen du hyrde? mr. nobody
Filmen du köpte? har nog aldrig köpt en film i hela mitt liv.
Låten du hörde: adam gjorde en sjukt fin playlist här om dan, det var det senaste jag lyssnade på - LYSSNA HÄR
Låten du laddade ner? har typ aldrig laddat ner en låt.
Personen du ringde? emmeli, min syster. ville höra hur det var med henne.
Personen som ringde dig? emmeli min syster, hon undrade om hon kunde sova hos mig.
TV-program du såg? how i met your mother.
Person du tänkte på? adam (som vanligt).

Favorit?
Låt: precis i denna stund är det lemonworld med the national, fett bra!
Sak att göra: sitta på en filt och spela kort och äta jordgubbar med folk man tycker mycket om. sova. äta god mat. ligga i sängen och prata om hur mycket man tycker om varann. bada i havet. fotografera fina saker. gå på loppisrunda. hångla.
Sport: att titta på: fotboll. att utöva: boxning.
Kläder: blommiga klänningar och jeansplagg som inte är vanliga jeansbyxor

Film: garden state
Bil: har ingen favoritbil eftersom jag är totalt ointresserad av bilar. tycker man ska åka spårvagn, tåg, buss!
Serie: alla serier som handlar om att föda barn. haha.

Har du någonsin?
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja, fast jag är värdelös på att ljuga och ljuger väldigt sällan.
Varit i slagsmål? nja, en gång kom det fram en tjej till mig, tog tag i mitt hår och drog tills jag nästan låg på marken. fy fasen vad ont det gjorde! en annan gång örfilade jag min kompis daniel, sen örfilade han mig tillbaks. fair deal.
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? ja, min första pojkvän. fast vi hade sett varann på en spårvagn innan och sedan skrev han till mig på helgon för han visste vad jag hette där. haha.

Antal?
Gånger du varit kär? tre
Gånger ditt hjärta brustit? två
Hjärtan brustet på grund av dig? jag vet inte, men tre gånger om det räknas att båda har lika krossade hjärtan på grund av varandra?
Tjejer du kysst? min bästa vän jenny lärde mig att kyssas. haha.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ganska många gånger.

Senaste?
Boken du läste? åh, nu känner jag mig dålig det var några månader sen och jag minns inte.
Personen du fick e-mail av? en tjej vars bröllop jag fotograferar på lördag.
Personen du fick brev av? någon jag inte kände som bjöd in mig på fest.
Personen du fick sms av? ulla-christina, min moster.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? i helgen och det var hur fint som helst!
Saken du köpte? en nyckelring från marc jacobs.

1 comment:

jennycatharina said...

jag lärde evelina att kyssas. glöm aldrig det, killar.

<3