Jag vill tacka 2010

2010 har varit ett spännande år. jag har mått dåligt och jag har mått bra. det har hänt så otroligt mycket med mitt liv. jag har lämnat en tid med någon bakom mig, för att älska någon annan. jag har flyttat från min systers lägenhet till mitt alldeles egna hem. jag har jobbat mer än någonsin tidigare, och det har visat sig genom högre lön och mer ansvar. jag har varit orangehårig, men blivit brunhårig. jag har varit i norge, och på olika härliga platser i sverige. och tusen andra saker, minst.

det bästa med det här året är helt klart en underbar, vacker och fantastisk människa som heter adam.
det sämsta med det här året är nog min hälsa och inre stress.

jag tror stenhårt på 2011.
































































14 comments:

Annika said...

Jag tycker så himla himla himla mycket om din blogg och jag är dålig på att kommentera men jag läser varenda inlägg. Dina bilder är helt fantastiska och jag kan titta på dem hur länge som helst och bara bli fascinerad och inspirerad! Det här inlägget gav mig gåshud och fick mig att känna att även livet känns piss ibland så finns det så jävla mycket som är bra och värt att se framemot. Tack!

Anonymous said...

Fick bara vara med på en halv bild... :( / din syster E

Anonymous said...

Jävlar i den lilla lådan vad du ser tjusig ut.

gedetettförsök said...

Har du tagit alla dessa kort?????

gedetettförsök said...
This comment has been removed by the author.
Lisa said...

vackra bilder! <3

tove said...

gud du tar ju såna fantastiska, vackra och inspirerande bilder så jag vet inte vart jag ska ta mig till! du är otrolig quinna!

hoppas stenhårt på att ditt 2011 blir fett och keep giving oss dina fina blogginlägg

fred ut.

tove

bea said...

du är bäst. DU ÄR SÅ JÄVLA BRA.

Hanna said...

Så jävla fint att man bli religiös!

evelina hultqvist said...

hjärta till er! önskar ni vet hur mycket era ord betyder.

joline said...

Jag älskar dina bilder och älskar att du är 2010års nya tillskott. Hoppas att vi kommer se varandra mer detta året för jag tycker om dig!

evelina hultqvist said...

detsamma till dig fina joline! och JA! det är klart vi kommer utöka vårt häng så fort vi befinner oss i samma land igen! puss

Katten said...

du är så himla duktig!

Julia said...

FYFAN VAD DU ÄR BALL! SÅ JÄVLA COOL! Dör..