60 frågor

Fick ett mail med 60 frågor idag. Svarar på dom innan jag somnar.

1. Hur gammal är du om fem år? tjugoåtta (!)
2. Vem var den sista du träffade? adam.
3. Hur lång är du? 161cm.
4. Vilken var den senaste film du sett? dirty dancing.
5. Vem ringde du senast? mamma, och tackade för julhelgen.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "ska vi ringas imorgon angående kalaset?" till emelie.
7. Vad är dagens planer? dagen är slut och min enda plan efter detta är att sova.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? förut vägrade jag sms, men min iphone har fått mig att tycka att det är lika okej som att ringa.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta och snyggare än någonsin.
10. När såg du senast din pappa? igår när jag kramade honom hejdå här i min hall efter att han hjälpt mig med en grej.
11. Vilken ögonfärg har du? blåa.
12. När vaknade du idag? vet inte, men halv elva kanske efter en go spontanfyllekväll.
13. Har du någon gång hittat en katt? nej, men min tvillingsyster har. han bor numera hos mina föräldrar, är döpt till gösta ekman, är slapp och lyckig.
14. Vilken är din favoritplats? askerön.
15. Vilken plats föredrar du minst? kall busskur utanför stan.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? mitt i ett gött liv bestående av jobb, adam, barn och trivsam lägenhet.
17. Vad skrämde dig som barn? en man som besökte mig i mina drömmar, extremt lång och smal med en lång svart kappa, hög hatt och likblekt ansikte. samt baciller.
18. Vem fick dig att skratta senast? adam eller hans fina mamma.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, men jag äger bara en i brist på intresse.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar såklart.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor eller naken beroende på sällskap.
22. Hur många kuddar har du i sängen? fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? ja, men inte många gånger.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor eller barfota i mjuka tofflor.
26. Är du social? har nog trott att jag är det, men inser mer och mer att jag inte är det!?
27. Vilken är din favoritglass? triumfglass med smakerna polka, melon och blåbär.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? unna mig och några jag tycker mycket om en go resa. samt köpa snygga skor och kläder.
29. Tycker du om kinamat? ja.
30. Tycker du om kaffe? nej, men jag brukar börja dagen med en kopp i alla fall.
31. Vad dricker du till frukost? vatten, juice, c-vitamin, kaffe, té.
32. Sover du på någon särskild sida? om jag delar säng med någon så vill jag sova ytterst.
33. Kan du spela poker? nej.
34. Tycker du om att mysa? det beror på med vem. men självklart tycker jag om att mysa med rätt person/personer.
35. Är du en beroendemänniska? nej.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, min tvillingsyster.
37. Vill du ha barn? JAA!
38. Kan du några andra språk än svenska? kan knappt english.
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej, men jag har sett för många av dom.
40. Föredrar du havet eller en pool? beror på hur mycket brännmaneter det är, men havet är ju överlägset vilken pool som helst.
41. Vad spenderar du helst pengar på? god mat, billiga kläder och upplevelser.
42. Äger du dyra smycken? nej.
43. Om du var en låt, vilken låt skulle det vara då? i dagsläget är jag indistructible med robyn blandat med kommit hem med eldkvarn.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? bortsett från min tandborste så var det nötmix.
45. Vem är den roligaste människan du känner? adam.
46. Välj ett ärr på din kropp? det som blev när emmeli högg en penna i min hand när vi var små. äkta kärlek!
47. Vad har du för ringsignal? vanlig rington.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har sparat en liten del baby/barnkläder vad jag har förstått.
49. Flirtar du mycket? nej, jag är rätt nöjd med vad jag har. hehe.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt flickrum i partille en ledsam dag.
51. Kan du byta olja på bilen? nej.
52. Är du bra på att hålla ordning på dina blommor? nej, men jag är bra på att få dom att vilja ta sina liv.
53. Vilken var den senaste bok du läste? mig äger ingen.
54. Läser du dagstidningen? så mycket och ofta jag kan.
56. Sitt-dansar du på krogen när du hör en bra låt? självklart! eller så reser jag mig upp och dansar.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? p1.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? lite tankar om varför vi lever och sånt där.
59. När var du i kyrkan senast? första advet var jag i johannebergskyrkan och lyssnade på en norsk gosskör. *blev frälst*
60. Vilken spårvagn åker du mest? nr 3,9 eller 11 mot majorna.

No comments: