vill inte se. vill inte höra. vill inte veta.

6 comments:

Anonymous said...

hon ser ut som en fjortis!!
du är snygg däremot.
xoxo
/en hemlig beundrare

Anonymous said...

vem har han INTE varit på? usch

evelina hultqvist said...
This comment has been removed by the author.
evelina hultqvist said...

inga personpåhopp i bloggen tack. folk får se ut hur dom vill och vara med vem dom vill, och det är ni själva som drar slutsatsen vad ni tror att det här inlägget handlar om. ni visste mer än mig kan jag bara meddela. jag är INTE bitter över något sådant, bara sugen på att hitta tillbaka till mig själv.

men fortsätt gärna tycka att jag är snygg, för det är ju alltid gött att höra! hä hä hä.

Anonymous said...

Du är grymt snygg!!;)

Unknown said...

Nr. 1 & 2 har ni inte guts att skriva era namn så bespara er kommentarerna

Joel