photobooth yourself

Blev väldigt inspirerad att göra ett gött photobooth inlägg inatt. Perfekt fredagsnattsfördriv tänkte jag. Speciellt om jag behandlar bilderna i polaroideffekten så att kvaliten suger hästballe. haha.
I vilket fall som helst så somnade jag ifrån det hela vid tvåtiden, men här kommer nu ett litet kollage med bilder som tagits sedan jag köpte min macbook. Inte så aktiv på photobooth, men ändå.

1. enda dagen i mitt liv där min undercut har varit nice. haha. 2. jag och emmeli tvillinglika 2007. 3. mongominen i ny hatt.

1. Första bilden jag tog med photobooth, ever. 2. Förfest med bästa tjejerna innan cirkusfesten. 3. Glasögonorm.

1. Emmeli och Sophia på cirkusfesten. 2. Varmaste sommardagen 2008, jag och Björn är lättklädda och fulla på altanen. 3. Folkölsskålen!

1. Emmeli som terrorist. 2. Efterfest efter cirkusfesten med popcorn lite här och var. 3. Utomhusposerbild.

1. Senast tagna bilden. 2. Leo är sjuk. 3. Jag och Emerentia på Villa villekulla.

1. Nyvaken i Öjersjö. 2. Maskprovning. 3. Emmeli och David är läskiga.

1. Tvillingförfest. 2. Hårkris. 3. Random.

1. Tiden då Emmeli hade mycket hår. 2. Seg i soffan. 3. Posar med mina favoritarmband.

1. Ensamförfest med nya skor. 2. Kiss och bajs. 3. Första bilden som brunett.

1. Kiss och bajs igen. 2. Julafton 2009. 3. Emmeli har snott min dator.

1. Jag visar upp ett blingit halsband. 2. Systrarna på julafton. 3. Mer cirkusfest.

1. Sanna och jag. 2. Tvillingförfest. 3. Emmeli har snott min dator igen, och klätt ut sig till...katt?

1. Jag och Jenny skojjar till det våran sist kväll innan hon åkte till Thailand. 2. Undercutdagen. 3. Galen fest för längesen.

2 comments:

Prr said...

åh, det här gör mig så glad. så väldigt fina och charmiga bilder, med tjusiga färgkompositioner och allting. mm!

inte nu kanske sen said...

jag kan inte komma över hur snygg(a) du(ni) är!!!!