partille

blev presenterad som "evelina hultqvist, fotokonstnär" idag på partilles ukm-tävling. jag ba, "eeeeh, okeej?", haha. men det var i vilket fall som helst kul att få känna sig lite viktig. en hel rad var reservard för juryn framför scenen och vi satt med våra små jury-lampor och antecknade och såg sura ut.
innan blev vi serverkade skinkmackor. så jävla typiskt partille att inte förstå att det finns folk som inte äter kött. och det kom typ som en chock när jag bad om att få en macka med bara ost tror jag. "oj, äter du inte djur"-uttrycket uppenbarade sig. och jag kände mig udda.
känner att det här kommer bli en ganska osammanhängande text eftersom jag både är stressad och börjar bli lite småfull så här i ensamhet i lägenheten. lyssnar på alicia keys och gillar läget. är så jävla sugen på fest, men småpank och egentligen i behov av lugn. tror dock att det kommer relatera i en dunderfylla det här. livet är ungt.

/festsugen tjej 87

1 comment:

ina said...

fotokonstnär låter ju så vackert. men jag tycker inte alls det låter som en konstig titel för dig. dina foton är konst.