Helgen i tre

1. Alkohol.
Fredag och lördag var fest. På fredag var jag och Joel på systemet och kollade på fina ölflaskor, haha. Sedan köpte vi hem ett litet lager av lager *dålig humor*.


2. Pieter Ten Hoopen
På lördag kom Pieter från Stockholm för att hänga ut i vårt kök och äta middag med mig och Emmeli. Mycket trevligt. Han är lustig som åker långa tågresan för endast en middagskväll i Götet. Me like!

3. Mys.
Annars har det varit ganska mycket fint mys under helgen. Idag (söndag) har varit allra bäst med lång sovmorgon, att bli bjuden på söndagsmiddag av Joels mamma på Tre Indier, powernapa efter middagen under världens skönaste täcke hemma hos mig, dra en lång dusch och ta en promenad ner till Joel, för att sedan avsluta med film och popcorn i sängen. Perfekt söndag.

3 comments:

Anonymous said...

Hur kommer det sig att du/ni känner Pieter Ten Hoopen?

Hanna said...

Anchor Steam är bannemej den godaste ölen sen.. Jag vet inte, men god är den. OCH snygg!

evelina hultqvist said...

anonym: min syster lärde känna honom när han var gästlärare/föreläsare på hennes skola för fem år sedan, och på den vägen är det.

hanna: ja fytusan vad god den var! nästa helgs måste. hehe.