vad man gör när man är ensam i natten

Här följer några helt fantastiska bilder som jag har sparat i min inspirationsmapp här på datorn. Känner mig jättehemsk som faktiskt inte vet vart alla kommer ifrån och egentligen är det väl inte okej att jag lägger upp dom här utan att känna till vems dom är, men så här fantastiska saker kan man bara inte ha för sig själv.
Se och njut:

(och uppdatera mig gärna om vem/var bilderna kommer ifrån om ni vet)












klicka på bilden så har jag länkat till dom jag kunde.

7 comments:

ghaz said...

jag tror de nakna kidsen i badkaret är en ryan mcginley-bild.

Darling said...

storstadsbilden (tagen genom fönstret) gör mig alldeles knäsvag !!

Lisa said...

UNDERBART!

ffbg said...

bild nummer tre och den sista bilden är chris craymer i alla fall. och kommer från hans bok romance.

Anonymous said...

tredje sista bilder är från Lina Scheynius Fashion-Carmen serie.

Madde said...

Hej. Undrar bara om dina bilder hänger kvar på weekday?
Ska till Gbg och hade vatt kul att se eftersom jag följt din blogg ett tag

Anonymous said...

Bild #6, Hångel i poolen - Nan Goldin