pustervik

sitter på pustervik och är bajenödig. har druckit kaffe och ätit en hel ask med halstabletter, dålig kombo månne?
har varit på cybtekk och gått igenom förre veckans hårfoton med roger. han var både arg och glad och sträng. det gillar jag. elvira, hans sambo sällskapade medans hon ammade deras söta dotter iggy och gjorde mig lite smått bitter över att mammor oftare är snyggare än icke-mammor. borde skaffa en bäbis snart. fast innan det en kille!

nyss gick det förbi en kille utanför som såg ut som en yngre version av olle i "fråga olle". det fick mig att börja tänka på sex. suck. jag som trodde att jag slutat med sånt trams.

nu ska jag återgå till min ramlösa och hoppas att niklas kommer förbi snart så att han kan passa min dator när jag gör ett besök på hästurins-toaletten.

3 comments:

linda said...

Toaletten på Pustervik luktar ungefär så illa som det bara går.

Anonymous said...

vart är det du klipper dig och av vem? är i satans behov av en klippning!

evelina hultqvist said...

linda: ja, det är ungefär enda minuset med pustervik. men det är tyvärr ett ganska hemskt sådant :)

anonym: vanligtvis klipper jag mig hos Björn Axén som ligger inne i Åhlénshuset här i Göteborg. Min frisör heter Maja och är jordens bästa på hår.
Nu senast var jag hårmodell för Cybtekk, också en jöttebra salong som ligger bakom handelshögskolan.