Emmelis vernissage

Igår hade Emmeli vernissage på båten. En riktigt fin tillställning tycker jag. Det var inte bara målningar utan öven jazz, teater, skönhetssalong och en himla massa trevligt folk. Jag var stolt tvillingsyster.

Emmeli tillsammans med Janan och David som är arrangörerna till Arty fartyg.

En liten kik på två tavlor.

Maja och Andrea från Björn Axén fixade frissor på toaletten.

Joel posade med sin tavla.

Jag var glad över att det hade slutat blåsa så att folk kunde sitta ute.


Sedan var det någon som hittade Daniels mustasch.

Den vandrade tydligen från ansikte till ansikte.


Sedan plockades tavlorna ner och ersattes av gråtande barn. Per kom försent, men höll ändå modet uppe.

En annan Per.

En skön trio. Kul att niklas alltid får posera med min öl när jag ska fota.

Twins 4 ever!

Kvällen slutade lyckligt med att Daniel fick tillbaka sin mustasch.

4 comments:

emelie s. said...

snygg bilden på perra var!

Anonymous said...

arty fartyg hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Filippa H. said...

gosh vad duktig hon är!

Anonymous said...

Åh tavlorna är helt lovely <3