rödbetor

igår bjöd emmeli på rödbetssoppa. första gången för mig, och jag hade blivit varnad för att inte flippa över att man börjar kissa rosa av det.
istället blev jag alldeles till mig av den vetskapen, sprang och kissade mest hela tiden och väntade med spänning. men inget hände.
sedan åt jag mer rödbetssoppa till kvällsmat och gick och la mig med ett nöjt leende på läpparna när jag tänkte på morgonkissen.

jag kanske åt för lite rödbetor eller så funkar det inte på mig för idag var allting precis som vanligt.
vilken besvikelse alltså.

5 comments:

Anonymous said...

det blir inte så för mig heller

Anonymous said...

både nummer 1 och nummer 2 blir rosa för mig. nummer 2 blir illrosa.

det är roligt.

evelina hultqvist said...

*avundsjuk* haha

Anonymous said...

HALLÅ! Alla bara pratar om vilken färg deras kiss blir. Varför vill ingen fälla kommentaren "VAD SNÄLL/DUKTIG din syster är"?

evelina hultqvist said...

vad snäll och duktig min syster är!