TVÅ SAKER

Det finns två saker som provocerar mig nåt fruktansvärt.

1. Folk som mimar till vad fan dom nu lyssnar på i sin ipod på offentliga platser! Seriöst, finns det nåt värre? Inte bara för att man vill veta vilken slags musik som lyckas dra med dessa människor så mycket så att dom gör sig själva till åtlöja utan också för att det ser så JÄVLA FULT UT. Jag vill döda när folk lever sig in i sina musikvideovärdar till denna milda grad så att vi andra tvingas se det. MIMA INTE TILL MUSIKEN I DIN IPOD, FATTA ATT DET INTE ÄR DU SOM SJUNGER!

2. Folk som smaskar, sörplar etc. Behöver jag ens förklara varför? Ni som följt min blogg ett tag nu har nog läst X antal inlägg om mitt hat och min frustration angående detta.

4 comments:

det blir som det kan said...

hahahaha jag håller fullständigt med dig! såg häromdagen en tjej på sin cykel, stod och väntade på att komma över och hela hon gungade i takt till musiken, men det värsta var när hon började slå takten mot sitt lår! :D

länge leve irritationen!

Anonymous said...

haha åh, mp3mimare är verkligen underbara. verkligen.
otroligt älskvärd blogg, för övrigt.

Anonymous said...

tur att jag flyttat 26 mil från götet då, för jag mimar inte bara, jag dansar också till ipoden!

Anonymous said...

haha, det finns inget bättre än att sjunga till musiken och inget värre än att se andra som gör det!