Jag har tappar förmågan att skriva, men kameran är min kompis

Helgen bestod av extremt mycket KUK (kyrkans ungdomskör samt kul utan knark). Nu är jag hjärntvättad med lovsång och psalmer. Har seriöst inte kunnat sluta tänka lovsångstexter på snart ett dygn! Någon av er kanske undrar vad jag hade att göra på ett kristet körläger i Uddevalla. Utan att berätta för mycket vill jag då dela med mig av att jag jobbar som assistent för en tjej som bland annat har kyrkans ungdomskör som ett av sina stora intressen, så jag var där tillsammans med henne. Nog om det, måste tänka på tystnadsplikten.
-
Idag är det tisdag. Jag och Joel har suttit i solen på Pusterviks uteservering och druckit kaffe. Ångest att sommaren snart är över.
Igår tog jag och Josefin igen en liten del av helgen som jag missat på grund av KUK. Den delen heter alkoholintag. Vi satt i hennes kök, drack rödvin och pratade om livet. Sjukt värt. Gick vilse på väg hem, haha. Har inte tillräckligt bra koll på majorna i onyktert tillstånd. Jag ringde Joel och ville grina över min oförmåga att hitta rätt.

I vilket fall som helst så kommer här lite bilder från dom senaste dagarna. Körläger, peoplar på stan, brödbak med mera med mera:


Fint väder i Uddevalla. Här är någon random söt körtjej.

Min och Joels fot innan helgens aktiviteter / Två små Uddevallakillar som hängde utanför kyrkan, slogs och svor.

Fönsterplats.

Katti-knas, en annan random körtjej.

Ida är en utav månadens Peoplar.

Jag och Joel bakar bröd till frukost. Hurtigt!

Kalsong-reklam + huslig kille.

Tvillingarna Linnea och Sara för People.

Solnedgång i staden och Josefine på Röda sten för People.

Hamnhäng, båtar och Petter för People.

3 comments:

Anonymous said...

ooh, det är en av de vackraste människorna i hela världen ju. sjunger ljuvligt. var kul.
gabriella heter hon1

Anonymous said...

Oj vad chockad jag blev. Snubblade in på din blogg helt random. (var med på körlägret) Trevlig blogg, trevliga bilder!

Anonymous said...

Var det mest bara från gänget som var med i People :)