KLAR!

Tack för era peppande ord. Nu sitter jag i mitt kök, lyssnar på Dolly Parton (i will always love you, hehe) och njuter av att ha mitt ansökningskuvert liggande här bredvid mig, redo att lämnas in imorgon bitti. Och det bästa av allt? Jag känner mig faktiskt nöjd. Jag har gjort mitt bästa, och fastän brevet säkert innehåller lite ordbajsande (svårt att skriva om sig själv och sina tankar/arbeten) så känns det rätt.

Bra erfarenhet att söka i vilket fall som helst, någon gång måste man ju börja. Hoppas det går bra!

5 comments:

inte nu kanske sen said...

åh, lycka till!!

Anonymous said...

Hoppas det går vägen :) Håll oss uppdaterade!

elinet¨ said...

BRAAA! ska hålla tummarna för dig. jag är en av alla dem som har följt dig länge (upptäckte dig på bilddagboken, bara en sån sak) och jag går in på din blogg varje dag. dina bilder berör och ger inspiration. ta ÅT dig av allt peppande och all beröm du får.
och LYCKA TILL! det är du värd.

johanna wallin said...

ser spännande ut, jag håller tummarna för dig!

Anna Ileby said...

Jag tycker du är supermodig, jag vet hur hemskt det är men när man väl gjjort det så är det skönt. Sen kan man ju inte göra mer än sitt bästa å ditt bästa räcker säkert jäkligt långt!