Kläder

Har gjort en sån sinnessjukt garderobsrensning idag tillsammans med Emmeli.
Två bananlådor, två stora trunkar, en megastor flyttlåda och hela min säng fulla med kläder! Pust! Sorgligt att man kan rensa ut så mycket kläder när man titt som tätt står och surar framför garderoben och tänker att man inte har något att klä på sig.

Vi har inte riktigt bestämt oss för vad vi ska göra med allt ännu. Funderar på att ha någon slags mysig kvälls-loppis här hemma i lägeheten med musik, öl och vin. Eller så hyr vi ett bord på typ kommensen och försöker bli av med det mesta. Har dock sjuk separationsångest gällande vissa plagg (haha) även fast vi mest äger störda tygstycken. Man vill liksom veta att det går till "rätt" person.

Ehm ja. Nu tog orden slut.

8 comments:

josefin said...

Men det va ju därför jag gjorde så där med er, innan vi flyttade? Att jag gav bort en del, och lånade ut en del. Det kändes jätteskönt, eftersom att allt gick till er, mina godingar. Skicka ner något till mig!:D Puss

Anna Ileby said...

åhhhhhhhhh jag vill komma!! Fast ni är väl pyttesmå kan jag tro! Fast vin är ju trevlig, speciellt i kombination av loppis!

evelina hultqvist said...

jossan: du kan väl vara med via skype? dricka vin och få någon annan att testa kläder åt dig!

anna: du är varmt välkomen!
och vi är inte pyttesmå, vi är väldigt normala. jag är nog kanske till och med lite utöver det normala över barmen, haha. se till att ha vägarna förbi vettja. du skulle säkert hitta någonting som du gillade.

kramar!

emelie s. said...

men! om ni ska ha kvällhängloppis så har det innan jag åker hem! snällis?

josefin said...

Ja, jag är med via Skype!! Säg till innan bara, så är jag hemma och med via kameran, med ett glas vin o så! När ska ni köra?

sissel said...

bloppis!!!?

Jonna said...

Eller kanske lite försäljning på bloggen?

Anonymous said...

Men du hade ju inget att ha på dig eftersom allt det där du rensade ut skymde sikten för allt du faktiskt gillar och vill ha på dig. Thats my theory anyways. :)