Att vara eller inte vara och alla andra jävla frågor

Har någon slags tanke om att jag kanske ska söka till fotohögskolan. Problemet är bara att jag sitter här som en jävla idiot med bara några dagar kvar till jag måste skicka ansökan och läser igenom mitt brev utan att fatta vad jag själv har skrivit. För att inte tala om bilderna och beslutsångesten dom för med sig. Haha. Vad har jag gett mig in på? Jag är förvirrad, har aldrig gjort nåt sånt här förut. Vad ska man tänka på? Vad ska man undvika? Borde nog börja lita på mig själv.

Nu ska jag pausa och ta en dusch så att jag slutar se ut som ett lejon.

5 comments:

Anonymous said...

sök sök sök!!

Caht said...

Bara kör! Lita på dig själv. Var dig själv! Man lever bara en gång, då har man inte tid att vara rädd.

inte nu kanske sen said...

låt bilderna tala för sig själva! du kommer komma in! och fan vad snygg du är i håret. har du det någonsin åt sidan?

Lisa said...

du om någon borde komma in! dina bilder är grymma!

jonna said...

du måste nog bara glömma bort alla ev. hinder och tvivel och köra på som om du inte visste bättre. det som funkat bäst för mig är att ignorera all konkurrens och intala mig själv att jag är grym på vad det nu är jag ger mig in på (även om jag innerst inne inte alltid tror det, men det blundar jag för när det behövs).
att tro att man själv är grym, fast ändå alltid kan bli bättre, är nog en bra ekvation. så att man är tillräckligt självsäker för att aldrig ge upp men ändå tillräckligt självkritisk för att alltid jobba hårt och försöka överträffa sig själv.

lycka till <3