The helg

FREDAG.

I fredags hade jag och Emmeli ensamförfest som var sjukt peppande. Sedan drog vi på vernissagefest på Nya skolan. Där hittade vi massa fotografer och fotointresserade folk. Tillexempel dessa två, Håkan och Jesper. Dom får symbolisera kvällen i sin helhet eftersom det hör var dom enda bilderna jag tog. Bra kväll i vilket fall!




LÖRDAG.

I tisdags blev våran syster myndig, och nu till helgen var det dags att fira det med utgång och alkohol. Vi började med middag tillsammans med vänner och släkt på en restaurang mitt emot HDK. Efter veggo-burgare och drinkar där förflyttade vi oss ut i natten. Här följer lite bilder på detta,

Maggan sitter och sexar upp sig med alla gubbars dröm-urringning på restaurangen.

Ulla, Björön och Åsa, en del av släkten man aldrig har tråkigt med!

När vi väl kom in på haket där det var 18 år och popfest såg Emmeli rätt skeptisk ut. Det gjorde hon rätt i eftersom vakten anklagat henne för att försöka smuggla in sprit i sin foundation pga av att den var i flytande form. Haha. Gott att dricka typ 1cl sprit uppblandat med dyr fet jävla sminkgegga, och sen när blev haket samma som en flygplats? Eh.

Sedan bråkade jag lite med vakten om att jag var tvungen att hänga in min påse som endast innehöll min kamera (obs: ej stor) och min plånbok. Eh, vad är grejen med det? Större än ett A4 sa vakten. Sug min röv ville jag svara, men eftersom det var födelsedagsfirande vi höll på med så lät jag bli.

Sedan köpte jag en halvlitersöl eftersom det där med vit helg plötsligt kändes långt borta, och Emmeli tog en bild på mig där jag ser ut som en model!!!!11 *nöjd*

Sedan hade vi lite poserfest vid vårat bord. Alltid lika kul!

Maggan och hennes bästis ville medverkade på en kärleksbild! Gulligt!

Sedan försökte vi med syskonbilden, men fan vad svårt det var att få med alla med det lilla fjuttobjektivet. Vi gav upp ganska så snabbt och insåg att det kommer fler chanser.

När halvliterölen och sex on the beach (den självklara "jag fyller 18"-drinken!) var uppdruckna bestämde vi oss för att utforska dansgolvet.

Men först --> den obligatoriska kissningen.


Vi hade lite fotofest inne på toan, men "jag sitter och kissar bilder"- är bara för mycket, så jag sparar dom i mitt personliga arkiv och bjuder på ett par normala bilder istället.

Jag sitter och kissar light versionen kom dock med, men bara för att den blev så bra!!!

Sedan pussade jag Maggan, hon körde dom gulliga mongohänderna och jag höll tydligen ett stadigt grepp kring mina bröst.

Den obligatoriska fotbilden.

I bet YOU look good on the dancefloor!!!!!


Sedan hade vi kul till övervägande ganska dålig musik på dansgolvet. Jag armbågade nog några popare i ren frustration *förlåt*.

Maggan och Ville röjde!

Jag försöker tafsa på Ville? Haha.

Mina fina systrar börjar tagga av lite efter att en random liten tjej somvisade hela röven och försökte pussas ramlat in i oss. Emmeli blev förbannad och bad henne dra, jag blev orolig och skrek till Emmeli "hon är ju bara barnet!" . En kille som uppenbarligen trodde att Emmeli var vakt förklarade att han absolut inte försökt göra nåt med henne mer än att dansa. Sedan råkade jag fota hennes rumpa och blev ännu mer orolig när jag dubbelkollade och insåg att hennes kjol verkligen satt vid midjan (alltså nederkanten). Fick ångest. Försökte styra upp tjejen men det gick inte. Sen gick vi.

Sista dansgolvsbilden samt en rekomendation: Gå inte till Haket.

Vi hamnade på den lille fete. Maggan drack vatten för hon är fan en mogen 18åring!!!!! Men här kör hon sexy-pose med Emmelis öl. Me like!

Vid tvåtiden började vi sega ner oss lite, och det började bli dags att rulla hem.

Innan vi lämnade stadens nattliv möttes vi upp med dessa två. Emelie hälsade på Göteborg och passade på att fylla år samt förgylla vår stad. Niklas var bara som vanligt, en riktigt go kille! Hähä.

1 comment:

bea said...

haha låter som en händelserik kväll iaf! Lika ni tre är!