en vanlig tisdagsuppdatering

ännu en tisdag har passerat, och som vanligt fanns det hästar och dåligt humör med i bilden. vädret och livet är inte nådigt just nu, vill bara dra ett täcke över mig och sova. försöker få in lite vanor, rutiner och aktiviteter i mitt liv förutom jobbet så att det inte känns helt meningslöst. hittills har det gått okej. har till exempel börjat
  • röra på mig i form av löpning alt. powerwalk (hatar det ordet). kan inte kalla det en rutingrej ännu, men är på god väg. på riktigt alltså!
  • ta "dagens jag" bild till blöggen (se dåligt exempel ovan) hehe. tänkte det kunde vara en kul grej kanske.. eller ja. *misslyckade modebloggaren*
  • laga middag.
  • läsa deckare så fort jag får tid över.
ja. det var typ allt tror jag. borde bli generad över att dela med mig av sånna här sorgliga listor, men fuck it.
i helgen har jag fått pengar och längtar redan efter lite socialt liv och en eventuell fylla. vill även hinna med att baka lussebullar, fota kläder, klippa mig, gå på loppis, bjuda på söndagsmiddag och komma på bättre tankar.

är på god väg. hoppas. hoppas.

5 comments:

iznonstop said...

låter riktigt härligt.
hittar var dag små lappar med mina nedskrivna mål som jag en gång haft och som jag fortfarande har. ibland är det sorgligt då man inte fullföljt en del utav dom, men kommer på mig i efterhand att det är bara tiden som inte riktigt har funnits till. så jag sparar dem alltid ifall jag rentav bara vill ha en tankeställare eller få en undangömd inspiration att blomma upp på nytt.

johanna said...

Länge leve listor!
Jag har en egen bok för mina listor! Men det säger kanske mer om mig än om hur fantastiska listor är!

josefin said...

oh jag vill oxå vara hemma och få dela dina listor.:/
jag MÅSTE börja röra på mig igen. blir tokig! jag går ut o festar så jävla hårt så fort jagär ledig dagen efter, så är alltid för bakis för att träna.:/ skärpning!! vi får hjälpa varandra på håll.
super söt på bilden btw. saknar dig! *kraaaaaaam* nej, *puuuuusss*

ida said...

undra hur många gånger ordet fylla nämns i den här bloggen. haha. men jag gillart

Anonymous said...

kul att du alltid stylar loss i mina grejer.