En bra start



Så här borde alla dagar börja. Fastän det inte ens är över lunchtid ännu så känner jag mig totalt tillfredsställd med dagen. Har varit vaken i ganska många timmar, legat under ett varmt täcke, varit ute i kylan, handlat god mat, ätit långfrukost och jobbat lite. Nu har jag tagit en varm dusch och bryggt mig en kopp kaffe. Ska göra lite ugnspotatis och tzatziki innan det är dags att åka hem till mamma och pappa och umgås. Sedan vidare ut på en öl på arty fartyget.

Det här inlägget känns egentligen helt ointressant och innehållslöst, men jag föredrar det idag. En lugn dag. Inga intriger.

4 comments:

Carina said...

ses på fartyget!

hanna said...

älskar bilden! så jävla snygg, och enkel!

evelina hultqvist said...

blev inget fartyg för min del tyvärr. var det bra?

Carina said...

symfoniorkestern och baletten var fin o bra men sedan tömdes stället på folk.. det var typ 15 pers kvar. inte så kul! men så var det ju en onsdag också.
kul att din syster skall ha utställning. vi kanske ses där istället.