Update

Den här veckan har varit hektisk men underbar. Våren är verkligen i Göteborg och man blir en helt nu människa när det blir vår på riktigt.
Igår premiärgrillade vi på masthuggsberget. Jag ångrar att jag inte tog med mig kameran, det var så sjukt fint, lyckat och mysigt!
Annars har jag jobbar varje dag, imorgon också så det blir läggdags innan midnatt.

Kommer tillbaka nästa vecka.
Då ska jag uppdatera med,

1. Bilder på min färgglada nya baddräkt
2. Vår i Göteborg och allt som här därtill
3. ÖNSKA VAD NI VILL!?

8 comments:

inte nu kanske sen said...

3. spontana, fina vardagsbilder!

Caravaggio said...

Jästans vad härligt det låter med Göteborgsvår, speciellt när man är på annan ort och inte får se körsbärsträden på Järntorget blomma.

Kan du inte ta kort på dom och lägga upp här?

Annie said...

Kommer inte ihåg om du gjorde det förut men har för mig att du skrev något om att göra ett reportage om dina vänner! Det skulle vara kul:)

jennycatharina said...

haller med anonym!
och jag saknar dig med forresten. galet mycket.
njut av varen och uppdatera ofta, internetcafeer har ar billiga och svala och skona. hehe.
puss.

Max Forssell said...

hittade din blogg idag, den är najs.
får jag fråga hur du gjort funny interesting cool rutorna?

Anonymous said...

Skriv gärna om vad man borde uppleva när man flyttar till Göteborg efter sommaren!

Anonymous said...

Håller med Annie!

ina said...

min göteborgsvår är också så fin, men jag saknar en gräsmatta. mer av dina bilder och så skulle jag vilja bli din vän för det känns som du är lite som mig..