emmeli

klockan närmar sig 10 på morgonen och jag har fortfarande inte sovit en blund, vet inte om jag kommer heller. ikväll har varit fylla, ikväll har varit fest, ikväll har varit dans och jag bjöd till efterfest med underbara härliga människor. just nu känns det som att jag borde byta om till shorts och t-shirt och ta en prmenade till nåt fint ställe, men ädnå inte. BORDE SOVA. har varit full som fan, men nu är jag mest trött och seg. jag har gjort så mycket ikväll som jag kanske ångrar men jag vet inte ännu.

du sa att du inte känner mig. jag bad dog dra åt helvete. jag gav upp alla murar, allt snällt och ödmjukt jag någonsin haft coh bad dig dra åt helvete. sedan ångrade jag mig. sedan ångrade jag tillbaka mig. jag saknar jenny. vill kunna ringa henne nu och berätta viken soppa allting har blivit, bara för att man är storasyster och försöker skydda den lilla. till vilket pris som helst.

för emmeli så dör jag. utan ord. utan tvekan.

No comments: