fanfanfan

Vaknade på helt fel sida idag vid sjutiden på morgonen. Efter det låg jag och vred mig i plåglor till ljudet av arbetare på taket och deras helvetesverktyg. JAG BLIR GALEN! GALEN GALEN! Sedan jag flyttade in i den här lägenheten i Oktober/November har det ständigt byggt om eller reparerat. Och det här huset är så sinnessjukt lyhört när någon sätter en borr i väggen! Om grannarna knullar skiter jag fullständigt i, för det första är det inte lyhört på det sättet, och för det andra så knullas det väl på mer "normala" tider. Inte så många som har orken till ett riktigt fuck vid halv sju på morgonen. Nu har dom slutat svetsa på taket, och börjat borra och spika istället.

Fick jag chansen i detta nu så skulle jag kanske döda någon.

2 comments:

Anonymous said...

i know the feeling

E Isabella said...

Jag känner igen det där. Ett obeskrivligt hat. Man är helt hjälplös, och borren tycks vara tre centimeter ifrån ens huvud. Vidrigt. Vidrigt, vidrigt, vidrigt.