Hejrå!



HEEEJ!

Imorgon bär det nog av mot familjens sommarställe på tjörn. Känns som att jag verkligen behöver lämna den här staden lite, om det så bara är för en dag eller två. Hoppas på fint väder, långa promenader, och kanske, kanske sommarens första dopp?
Tar med mig kameran och uppdaterar när jag är tillbaka på banan!

Om ni vill så får ni gärna sätta mig i arbete när jag återförenas med min dator genom massor av frågor om allt och inget! Jag behöver nåt härligt tidsfördriv nu i veckan tror jag, och vad är väl bättre än sånt där? Så om ni som läser den här bloggen har någonting på hjärtat, passa på! ut med det bara.

FRÅGA PÅ!

hejrå!

8 comments:

Eleyonor said...

Okej, frågor!
Jag läser din blogg ganska frekvent och tycker att dina bilder är helt fantastiska. Så jag undrar vad du inspireras av när du fotograferar? Dina bilder andas stundtals mer konst än foto, har du planer på att utveckla den biten? Vad vill du göra i framtiden? Var kan man se dina bilder, utanför bloggen? Är Photoshop något du använder dig av mycket eller sköter du det mesta av redigeringen manuellt i kameran för att uppnå önskat bildresultat mer direkt?
Som sagt, amazing pictures! Keep up the good work ;)

Anonymous said...

Vilka är dina favoritaffärer i Göteborg?

Tina said...

Vart på Tjörn har ni ert sommarställe? Även jag spenderar lediga stunder och semesterveckor på Tjörn hos mina föräldrar. Rönnäng blir det då.

Sonja said...

frågor ska de bli!
Men först jag ÄLSKAR dina foton, färgerna, stämmningen. helt enkelt fantastiskt snygga.
Har du lärt dig det mesta själv eller har du gått någon kurs? Har du något tips på hur man ska lära sig fotogradera? Vad har du för kamera? Ställer du in i kameran innan för att få så fina färger eller ändrar du även i photoshop?

bobbo said...

jag älskar också dina foton såklart! jag undrar vilken kamera du använder. har för mig att du har en canon 5D? Vilka objektiv har du till den?
Har du planer på att söka till tex göteborgs fotohögskola eller liknande?

iznonstop said...

var någonstans ute hänger lika grymt folk som du i sveriges finaste stad? tar gärna tips på uteställen såhär års och till sommarn!

Maria Lindholm said...

hur gör du så att bilderna blir sådär ljusa och vad jobbar du som?

Din blogg är Fantastisk!

Emelie said...

Jag funderar lite på det här med polaroidbilderna... Jag har förstått att du "polaroidiserar" bilderna i datorn, men vilket program använder du?

Och så måste jag naturligtvis tillägga att dina bilder är helt fantastiska. Har läst din blogg frekvent i några månader nu. Det du gör, gör du riktigt bra!