This is fashion på Ritz

Här kommer en liten smygtitt från vad jag hade för mig igår.
This is Fashion på Ritz. Sex spännande unga designers. Skitkul. Och jag dokumenterade det hela, men bilderna ska levereras till dom som stod bakom evenemanget så jag vågar bara visa några klick.
Har aldrig varit på Ritz innan. Det var en schysst lokal, men jag som är för billigt i baren skulle aldrig kunna unna mig en fylla där. Bra att jag har en "vit månad" just den här månaden.






Kläder gjorde av:
Sandra Eckeskog
Linnea Bågander
Sara Pirat
Lisette Nyberg
Elina Nilsson
Ruth Lilja


Hår:
Björn Axén

Smink:
Face

6 comments:

Anonymous said...

oj oj vilka tjusiga bilder. hur gör du för att få damm repor och fingeravtryck? ser väldigt nice ut. något sorts filter maybe? ller är det helt enkelt äkta?

Anonymous said...

jisses, jag älskar detta!

inte nu kanske sen said...

sjuuukt fint som vanligt. vill säga det ändå.

Anonymous said...

Jättefina bilder. :)
Det skulle vara oerhört intressant någon gång att få se en originalbild som du knäppt och sen hur den är färdigredigerad.
Och veta exakt vad du använde för utrustning när du knäppte den.
Sånt är jäkligt intressant! :D

Anonymous said...

yonas! tredje raden från vänster, dödligt söt.

evelina hultqvist said...

sofia: det är helt och hållet datorns förtjänst att bilderna ser sådär fint repiga ut. svårt att få till sånt på rille när man fotar digitalt :)

anonym: tack!

inte nu kanske sen: ännu mera tack!!

hanna: absolut! satt och demade det för lite folk här i min soffa igår. ska fixa på bloggen också!

kajsa: dom flesta där var väldigt vackra på sitt eget vis. han såg ut som den manliga spegelbilden av en völdigt god vän till mig.