Efterlysning *experimentiz*

Jag efterlyser DIG, (jag citerar) "punkare, emo, hiphopare, liveare med flöjt, techno, syntare, världsmedborgare(rastafaris), glamrockare, rockabilly, goth, svartrockare, popare etc etc", whuuutevah som känner att du är en subkulturis.

Som några av er bloggläsare säkert redan känner till så fotograferar jag människor av olika slag för people varje månad. Ett superkul uppdrag. Oftast kör vi med någon typ av tema, och nästa nummer är temat subkulturer. Tänkte att det kanske kunde bli en rolig grej att "efterlysa" sköna människor som verkligen trivs i sin stil här på bloggen samtidigt som jag ger mig ut i staden och letar efter profiler. Internätet är ju så stort och spännande. Kanske hittar man någon här som man aldrig hade hittat annars!

Känner du dig sugen? Tycker du om att bli fotograferad? Har du någonting intressat att dela med dig av i tidningen? Bor du i, eller nära Göteborg eller kommer vistas här inom några veckor?

Maila mig info och foto på: evelina.hultqvist@gmail.com
Du bör vara mellan 18-30 åldermässigt, men om du är grym som du är så spelar det självklart ingen roll om du töjer på gränserna med ett par år hit eller dit.

1 comment:

Anonymous said...

ska ner till göteborg i början av mars och jag faller väl i grupperna techno/synth/indie. men jag ser ju inte ut på nåt konstigt sätt så jag är säkert astråkig att ha med.
framför allt inte efter att i trisstess rakat av mig håret, igen.