Alla jävla hjärtans rövdag

Kul att jag har tjatat på Joel i veckor om alla hjärtans dag grejer och hur vi ska göra den här dagen till något alldeles extra. Så vaknar jag idag, eller jag snarare TVINGAR MIG SJÄLV UPP över tre timmar efter att han gått upp. Och jag mår skit. Ja, jag mår skit. Mina öron är ett enda stort ekande konstigt lock och jag känner mig allmänt hängig. Och inte nog med att det är alla hjärtans dag och första gången i mitt liv som jag verkligen VILL fira den tillsammans med någon som jag är så kär i, och älskar sjukt mycket, DESSUTOM HAR JAG 3 DAGAR MED OLIKA SLAGS JOBB FRAMFÖR MIG SOM JAG INTE KAN MISSA. JAG KAN BARA INTE!

-
Nu har Joel gått på alla hjärtans dag promenad med sin pappa istället. Och jag känner mig som världens sämsta flickvän som ligger här hemma.

1 comment:

emelie s. said...

naw. men ni kan låtsas att det är den fjortonde någon helt annan månad istället? själv låg jag hemma ensam. bakis. somnade klockan 8 framför tv:n. det är också ett väldigt bra sätt att fira.