Den sorgliga sanningen

Sitter på toa och bajjar och lyssnar på Leonard Cohen. Känns som en fridfull kombo, ändå gör mitt inre uppror! Och då menar jag inte min mage, utan min dåliga självdiciplin. Jag hade LOVAT MIG SJÄLV att gå upp tidigt idag och åka iväg och simma. Nu är klockan tolv och vad har jag lyckats åstadkomma? Jo, jag har bajsat i takt till Leonard Cohen! En bra grej är i alla fall att jag slipper vara mer uppsvullen än nödvändigt i simhallen, men ändå. Måste sluta slacka när jag är "ledig"!

För övrigt är livet toppen!
Nu ska jag packa ner min genomskinliga baddräkt och dra.

2 comments:

Anonymous said...

Din blogg är fantastisk!

Har dina systrar också
blogg. Isåfall vad heter
dedå?

U'r a lovely girl, lovely!

evelina hultqvist said...

TACK! betyder mycket att höra.

om min lillasyster har en blogg nu vet jag faktiskt inte.
Emmeli, min tvillingsyster har en blogg bland mina länkar här bredvid. vilken det är har jag lovat att inte tala om, men du kan nog lista ut det :)