Mamma och pappa







6 comments:

Anonymous said...

så fina bilder!

Anonymous said...

så fina bilder!

Fittan Fes said...

Underbar blogg!!
Vi gillar en bloggsyter lite extra idag:)
Kärlek från www.fittanfes.com

Fittan Fes said...

Underbar blogg!!
Vi gillar en bloggsyter lite extra idag:)
Kärlek från www.fittanfes.com

Anonymous said...

Åh, vad jag älskar din blogg Evelina! Helt underbar. Fick jag byta liv med någon i världen skulle jag vilja byta med dig, du verkar ha ett så bra liv och fina vänner. Up's and down's like everyone else, men ändå så fint. :) Äh, det jag skulle säga var att det var jättefina bilder. Älskar de på din pappa i fönstret och på stranden..
Peace bruden!

evelina hultqvist said...

sannah: Haha, vet inte vad jag ska säga men jag blir såklart glad. Fast å andra sidan har jag skrivit några riktiga depp-inlägg nu senaste tiden så du kanske har hunnit ändra dig :) alla har ju sina problem men det gäller att ta tillvara på det bra antar jag.

tackpuss!