haha

Om jag var några år yngre så skulle jag antagligen sitta i fönstret, röka och skriva en sorglig dikt nu. Istället nöjer jag mig med att dricka rödvin i min ensamhet och tänka på döden.



(två bilder från min helg i uddevalla)

Hej igen!
Redan på mycket bättre humör, Joels drinkar gör susen. Välte dock precis ut en full vattenkanna ur garderoben. Men VEMVEMVEM har en full vattenkanna stående i en garderob?? Min fina pojkvän såklart. Från och med nu är det dock slut med det, känns inte helt rätt. Som förut när jag skulle plocka fram min plattång och den var alldeles blöt för den hade fått "bada" lite när någon slängde in den i skrubben. Pussinuttigt.

Update!
Joel välte precis ut ett helt paket kex som gick i kras över köksgolvet nu också!


Jag försöker införa ett nytt mimmi pigg-mode.

Kex över golv samt för stora tofflor.

Puss!

3 comments:

rebecka said...

Mimmi Pigg är här för att stanna!!! :D

Anonymous said...

alltså ejan, ditt leende på mimmi-bilden är så jävla obehagligt.

jag är inte säker på att bilden ens skall bli kvar på den här bloggen...? snälla...?

det känns som en misslyckad plastikoperation. (med frisyren som får min middag att åter vilja se dagens ljus)

pusspuss / emmeli

evelina hultqvist said...

rebecka: förmodligen.

emmeli: hade det inte varit du som sa så, så hade jag nog blivit asledsen. haha. men jg förstår precis vad du menar, det är det som är det läskiga.